Jakość usług - UKE

Menu główne

Tu jesteś: Strona główna > Telekomunikacja > Regulacja rynku > Jakość usług
  • dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Jakość usług

2016-01-22
Wykres
Prezes UKE prezentuje Raport z badań jakości usług telefonii mobilnej

Jesteśmy w europejskiej czołówce, ale dużo jeszcze jest do zrobienia. Operatorzy komórkowi pod lupą Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Są wyniki badań jakości usług telefonii mobilnej.  

2015-11-19
Memorandum dot. jakości usług_znak
Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za pierwsze półrocze 2015 r.

Prezentowane poniżej sumarycznie wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w pierwszej połowie 2015 r. są wynikiem podjętej w październiku 2012 roku przez Prezesa UKE inicjatywy skierowanej do podmiotów działających na szeroko rozumianym rynku telekomunikacyjnym – przedsiębiorców telekomunikacyjnych, dostawców usług, izb gospodarczych, stowarzyszeń branżowych, środowisk naukowych, firm pomiarowych oraz zrzeszeń konsumenckich. Inicjatywa Prezesa UKE zaowocowała powstaniem Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości świadczonych dla użytkowników usług na rynku telekomunikacyjnym. Tym samym Prezes UKE oraz Sygnatariusze Memorandum zobowiązali się wspólnie dążyć do zapewnienia publikowania konsumentom rzetelnych i porównywalnych informacji o wskaźnikach jakości świadczonych usług(QoS).

2015-04-30
Memorandum dot. jakości usług_znak
Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za drugie półrocze 2014 r. oraz stan prac Memorandum QoS

Uwagi o stanie prac nad Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług świadczonych dla użytkowników na rynku telekomunikacyjnym.

2014-09-16
Logo Memoradum QoS
Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za pierwsze półrocze 2014 r.

Prezentowane poniżej sumarycznie wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w pierwszej połowie 2014 r. są wynikiem podjętej w październiku 2012 roku przez Prezesa UKE inicjatywy skierowanej do podmiotów działających na szeroko rozumianym rynku telekomunikacyjnym – przedsiębiorców telekomunikacyjnych, dostawców usług, izb gospodarczych, stowarzyszeń branżowych, środowisk naukowych, firm pomiarowych oraz zrzeszeń konsumenckich. Inicjatywa Prezesa UKE zaowocowała powstaniem  Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości świadczonych dla użytkowników usług na rynku telekomunikacyjnym. Tym samym Prezes UKE oraz Sygnatariusze Memorandum zobowiązali się wspólnie dążyć do zapewnienia publikowania konsumentom rzetelnych i porównywalnych informacji o wskaźnikach jakości świadczonych usług(QoS).

2014-05-13
Grafika Telefon
Przewodnik po jakości usług telekomunikacyjnych

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczyna publikowanie cyklu artykułów mających na celu przybliżenie potencjalnym i aktualnym klientom usług telekomunikacyjnych tematyki jakości usług, a w szczególności przejrzystości informacji związanej z usługa dostępu do Internetu.

2014-03-06
Klawiatura telefonu
Przedsiębiorcy deklarują poprawę jakości usług

Do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpłynęły pierwsze deklaracje operatorów o stosowaniu postanowień Memorandum na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym.

2014-02-10
foto UKE
Raport końcowy Memorandum jakości

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej po miesięcznym okresie konsultacji środowiskowych przedstawia Raport końcowy z prac nad określeniem wskaźników jakości, który powstał w ramach Memorandum na rzecz poprawy jakości usług telekomunikacyjnych.

2012-10-26
memorandum_01
Porozumienie na rzecz poprawy jakości usług telekomunikacyjnych

26 października z inicjatywy Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Magdaleny Gaj podpisano Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym. Porozumienie oprócz Prezes UKE podpisali przedsiębiorcy działający na rynku telekomunikacyjnym, przedstawiciele branżowych izb gospodarczych oraz instytucji naukowych.


  • Do góry
  • Drukuj do PDF
dziennik urzędowy UKE
ePUAP
baner kradzieże infrastruktury
Internet Quality
Sąd Polubowny
zgłoś brak telefonu lub internetu
obywatel
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie