Tu jesteś: Strona główna > Aktualności > Komunikaty prasowe > Kampania EMC ADCO
 
dodaj do:
facebook
twitter
gogole+
linkedin

Kampania EMC ADCO

| 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
| styczeń | luty | marzec | kwiecień | maj | czerwiec | lipiec | sierpień | wrzesień | październik | listopad | grudzień |

2012-03-19

Raport z IV Kampanii Pomiarowej dotyczącej urządzeń oświetleniowych technologii LED.

 

W dniach od 1 stycznia 2011 r. do 1 czerwca 2011 r. została przeprowadzona przez organy nadzoru rynku krajów Unii Europejskiej IV Kampania Pomiarowa dotycząca urządzeń oświetleniowych technologii LED podlegających dyrektywie 2004/108/WE (dyrektywa EMC). Wzięło w niej udział 18 krajów UE, w tym Polska. Ponieważ tematyka kampanii związana była z dużą liczbą skarg dotyczących wpływu tych urządzeń na odbiór i emisję fal radiowych, badaniami objęto przede wszystkim wymagania zasadnicze w zakresie emisji zaburzeń. W części działania organów dotyczyły także odporności na zaburzenia oraz kontrolę wymagań administracyjnych.

Szersze sprawozdanie z IV Kampanii Pomiarowej przeprowadzonej w ramach Grupy ds. Współpracy Administracyjnej w zakresie Nadzoru Rynku Wyrobów EMC ADCO znajduje się poniżej w załączniku.

Załączniki do artykułu:
Raport_z_IV_Kampanii_EMC_ADCO( Raport_z_IV_Kampanii_EMC_ADCO.pdf 71 kB )
Autor informacji: (Dominik Kołtunowicz) / (2012-03-19)
Opublikowane przez: (Anna Lewandowska) / (2012-05-25 15:04)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2012-09-13 12:36)
 
Do góry
Drukuj do PDF
2014 © UKE
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij