Tu jesteś: Strona główna > Aktualności > Bieżące informacje > Komunikaty > Kampania EMC ADCO
  • dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Kampania EMC ADCO


2012-03-19

Raport z IV Kampanii Pomiarowej dotyczącej urządzeń oświetleniowych technologii LED.

 

W dniach od 1 stycznia 2011 r. do 1 czerwca 2011 r. została przeprowadzona przez organy nadzoru rynku krajów Unii Europejskiej IV Kampania Pomiarowa dotycząca urządzeń oświetleniowych technologii LED podlegających dyrektywie 2004/108/WE (dyrektywa EMC). Wzięło w niej udział 18 krajów UE, w tym Polska. Ponieważ tematyka kampanii związana była z dużą liczbą skarg dotyczących wpływu tych urządzeń na odbiór i emisję fal radiowych, badaniami objęto przede wszystkim wymagania zasadnicze w zakresie emisji zaburzeń. W części działania organów dotyczyły także odporności na zaburzenia oraz kontrolę wymagań administracyjnych.

Szersze sprawozdanie z IV Kampanii Pomiarowej przeprowadzonej w ramach Grupy ds. Współpracy Administracyjnej w zakresie Nadzoru Rynku Wyrobów EMC ADCO znajduje się poniżej w załączniku.

Załączniki do artykułu:
Autor informacji: (Dominik Kołtunowicz) / (2012-03-19)
Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2012-05-25 15:04)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2012-09-13 12:36)
  • Do góry
  • Drukuj do PDF
dziennik urzędowy UKE
ePUAP
baner kradzieże infrastruktury
Internet Quality
Sąd Polubowny
zgłoś brak telefonu lub internetu
Tele Muzeum
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie