Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Z życia urzędu
 
dodaj do:
facebook
twitter
gogole+
linkedin

Z życia urzędu

| 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
 
2014-04-03
fot. UKE
UKE przypomina - Jak rozpoznać kosztownego SMS-a? [video]

Każdy z nas nie raz bywa zachęcany, aby za pomocą SMS-a oddać głos w konkursie lub spróbować szczęścia w loterii SMS-owej. Przed decyzją o udziale warto wiedzieć jak dużo może nas kosztować wysłanie tego rodzaju wiadomości tekstowej.

więcej >>

2014-04-02
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Płock i Raciąż

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Płocka i Raciąża podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

więcej >>

2014-04-01
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Strzelce Opolskie i Krapkowice [Fotorelacja]

27 i 28 marca w Strzelcach Opolskich i Krapkowicach zorganizowano spotkania konsumenckie w ramach kampanii Ufaj, ale sprawdzaj.

więcej >>

2014-03-27
Konferencja Sieci Szerokopasmowe - fot. Dawid Piekarz UKE
Konferencja Sieci Szerokopasmowe z aktywnym udziałem UKE

Przedstawiciele operatorów, administracji centralnej i lokalnej, firm wykonawczych już po raz czwarty mieli okazję wymienić swe doświadczenia z prowadzonych inwestycji budowy sieci szybkiego Internetu w Polsce podczas konferencja Sieci Szerokopasmowe, która odbyła się 26 marca  w Warszawie.

więcej >>

2014-03-24
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Strzelce Opolskie i Krapkowice

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Strzelec Opolskich i Krapkowic podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

więcej >>

2014-03-17
Targi Wiedzy Konsumenckiej - fot. Piotr Jaszczuk UKE
Relacja z Targów Wiedzy Konsumenckiej

16 marca 2014 r. z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta, w Centrum Handlowym Wola Park w Warszawie odbyły się Targi Wiedzy Konsumenckiej, podczas których konsumenci mogli uzyskać fachową pomoc i poradę od ekspertów z organizacji i instytucji zajmujących się ochroną konsumentów, takich jak Urząd Komunikacji Elektronicznej, Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie, Europejskie Centrum Konsumenckie, Rzecznik Ubezpieczonych, Urząd Regulacji Energetyki, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

więcej >>

2014-03-15
Staż dla studentek w branży ICT – druga edycja!

Już po raz drugi zapraszamy studentki kierunków ścisłych i IT do uczestnictwa w konkursie o staż w najlepszych firmach sektora ICT: Cisco Systems Polska, SAS Institute, Sygnity, Microsoft Polska, TVP i Motorola Solutions.

więcej >>

2014-03-14
Eksperci RAK w UKE - fot. Dawid Piekarz UKE
Delegacja Agencji Regulacji Łączności Bośni i Hercegowiny z wizytą w UKE

12 i 13 marca wizytę w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej złożyli eksperci z Agencji Regulacji Łączności (RAK) Bośni i Hercegowiny. Współpraca dwustronna pomiędzy UKE a RAK prowadzona jest na podstawie porozumienia zawartego w lipcu 2013 roku.

więcej >>

2014-03-13
Eksperci UKE na Targach Wiedzy Konsumenckiej

15 marca to Światowy Dzień Praw Konsumenta. Z tej okazji Stowarzyszenie Konsumentów Polskich organizuje piątą edycję Targów Wiedzy Konsumenckiej, podczas których konsumenci będą mogli skorzystać między innymi z porad ekspertów Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

więcej >>

2014-03-12
UKE wspiera konsumentów

Polityka prokonsumencka stanowi jedno z najważniejszych założeń strategii Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Eksperci Centrum Informacji Konsumenckiej UKE w minionym roku udzielili blisko 18 tysięcy porad telefonicznych, a Urząd formalnie podjął prawie 7 tysięcy interwencji u operatorów, z których 65% zostało rozpatrzonych na korzyść konsumentów.

więcej >>

2014-03-11
Pracownik roku - fot. Dawid Piekarz UKE
Pracownik roku

Realizując postanowienia Polityki Motywacyjnej Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Pani Magdalena Gaj wyróżniła pracowników szczególnie zaangażowanych w realizację zadań służbowych, przyznając Im tytułu „Pracownika roku”.

więcej >>

2014-03-10
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Konin

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Konina podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

więcej >>

2014-02-20
Porozumienie UKE i Politechniki Częstochowskiej fot. Piotr Jaszczuk
Porozumienie UKE i Politechniki Częstochowskiej

20 lutego br. Magdalena Gaj, Prezes UKE i prof. dr hab. Maria Nowicka-Skowron, Rektor Politechniki Częstochowskiej zawarły porozumienie w zakresie współpracy i wspólnych działań o charakterze naukowo-badawczym i dydaktycznym w zakresie elektroniki, informatyki i telekomunikacji. 

więcej >>

2014-02-17
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Tomaszów Mazowiecki i Piotrków Trybunalski

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Tomaszowa Mazowieckiego i Piotrkowa Trybunalskiego podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE inaugurującego kampanię informacyjną w 2014 roku.

więcej >>

2014-01-15
UKE wyróżniony za mapę hotspotów

Urząd Komunikacji Elektronicznej został nominowany przez organizatorów Mobile Trends Conference do nagrody w kategorii: Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii.

więcej >>

2014-01-09
Wręczenie Certyfikatów Prezesa UKE na 2014 rok / foto UKE
Wręczenie Certyfikatów Prezesa UKE na 2014 rok

9 stycznia br. w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej odbyła się uroczystość wręczenia Certyfikatów Prezesa UKE. W gronie laureatów znaleźli się: Orange Polska, UPC Polska, CenterNet oraz FOSET Paweł Szubczyński.

więcej >>

2014-01-08
Ufaj, ale sprawdzaj – podsumowanie za 2013 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował kampanię edukacyjną pod hasłem „Ufaj, ale sprawdzaj”, której celem jest wsparcie abonentów i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom na rynku telekomunikacyjnym. 2013 rok to 32 bezpośrednie spotkania ekspertów UKE z konsumentami na terenie całego kraju.

więcej >>


 
Do góry
Drukuj do PDF
2014 © UKE
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij