Dwie kobiety siedzą przed dokumentami. Jedna młodsza trzyma w ręku smartfona, starsza kartę kredytową.

Wiem, co podpisuję

Ta akcja jest skierowana do osób zawierających umowy, szczególnie do seniorów. To oni są najczęściej ofiarami nieuczciwych przedstawicieli handlowych reprezentujących operatorów. Co zrobić, żeby nie zostać oszukanym?

W ramach kampanii "Wiem, co podpisuję" doradzamy, na co zwracać uwagę, gdy zawieramy umowę w domu, kiedy możemy od niej odstąpić, jak dochodzić roszczeń. Zajęcia mają formę wykładów, podczas których w przystępny sposób przedstawiamy słuchaczom typowe praktyki nieuczciwych sprzedawców. Pokazujemy jak się przed nimi bronić.

W 2017 roku przeprowadziliśmy ponad 100 spotkań dla prawie 8 tys. seniorów.

Do programu można zgłaszać się pod numerem 22 5349225 lub poprzez email: .

Zapraszamy do kontaktu szczególnie organizacje senioralne i Uniwersytety Trzeciego Wieku. Nasze wykłady są bezpłatne.

Zobaczcie nasz najnowszy film, z którego dowiecie się jakie problemy mogą spotkać osoby zawierające umowy telekomunikacyjne.