Aktualności

  • Awaria łączy telefonicznych

    05 marca 2021

    W związku z awarią miejskich łączy telefonicznych, kontakt z urzędem może być chwilowo utrudniony. Więcej o: Awaria łączy telefonicznych

  • Badanie konsumenckie 2020 - klienci instytucjonalni

    25 lutego 2021

    Przedstawiamy wyniki badania konsumenckiego klientów instytucjonalnych, pokazującego jak w 2020 roku firmy korzystały z usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Badanie konsumenckie 2020 - klienci instytucjonalni

  • Dostęp do infrastruktury technicznej w celu realizacji szybkiej sieci telekomunikacyjnej

    25 lutego 2021

    12 lutego br. Prezes UKE wydał decyzje określające warunki zapewnienia dostępu do infrastruktury technicznej w zakresie słupów elektroenergetycznych linii niskiego i średniego napięcia. Więcej o: Dostęp do infrastruktury technicznej w celu realizacji szybkiej sieci telekomunikacyjnej

  • Badanie konsumenckie 2020 – klienci indywidualni

    18 lutego 2021

    Przedstawiamy wyniki badania konsumenckiego klientów indywidualnych w 2020 roku, pokazujących jak korzystaliśmy z usług telekomunikacyjnych Więcej o: Badanie konsumenckie 2020 – klienci indywidualni

  • Nowe zasady rozliczeń FTR i MTR

    03 lutego 2021

    18 grudnia 2020 r. Komisja Europejska przyjęła akt delegowany określający maksymalne stawki za zakańczanie połączeń w sieciach stacjonarnych (FTR) oraz mobilnych (MTR). Więcej o: Nowe zasady rozliczeń FTR i MTR

  • Badanie konsumenckie dzieci i rodziców oraz nauczycieli 2020

    02 lutego 2021

    Przedstawiamy wyniki badań konsumenckich 2020, przeprowadzonych wśród dzieci i rodziców oraz nauczycieli. Pokazują one, jak najmłodsi korzystają z usług telekomunikacyjnych i jak wyglądała dotychczas nauka zdalna. Więcej o: Badanie konsumenckie dzieci i rodziców oraz nauczycieli 2020

  • Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami – poradnik i rekomendacje

    28 stycznia 2021

    Jakich udogodnień mogą oczekiwać osoby ze szczególnymi potrzebami na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym? W jaki sposób operatorzy powinni dostosować swoje usługi? Jak zmieni się dostępność usług i udogodnień? Więcej o: Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami – poradnik i rekomendacje

  • Raporty przeniesienia numerów w IV kwartale 2020 r.

    07 stycznia 2021

    W sieciach mobilnych w IV kwartale 2020 roku przeniesiono ponad 370 tys. numerów, a w sieciach stacjonarnych blisko 160 tys. – wynika z najnowszych raportów przeniesienia numerów udostępnionych przez Prezesa UKE. Więcej o: Raporty przeniesienia numerów w IV kwartale 2020 r.